Uysal1628 Yerleşme kani olabillir. Progestan kullanmak gerekebilir acile degilde kadin doguma gidin isterseniz.4,5 aylik hamileyim malesef benim hala ara ara lekelenmem oluyor her seferinde kadin dogum doktoruna gidiyorum ultrasonla bebege ve keseye bakiyor dr. Kirmizi kan adet kani gibi olmadigi surece korkma desede istirat veriyor sadece wc icin kalkiyorum yataktan. Sizde yatin bir kac gun bebek tutunana kadar iş yapmayin ve bence dr a danişarak progestan kullanin gecms olsun