Kızlar merhaba ,
ben 7 haftalık gebeyim fakat hiç biley hissetmiyorum akıntılarımda durdu bugun anlam veremiyorum normalmı hiç bişey hissetmemem doktor kontrolum bar ayın 17 sinde ama korku sardı içimi çok korkuyorum bişey oldu diye ikizlere hamileyim üstelik 😔 böyle sanki hamile değilmiş gibi hissetmem normal yaşayan varmı aranızda 🤲🏻