Merhabalar ! 33 haftalık gebeyim ve eşimin işi dolayısı ile Mersin’de yaşıyorum. 1,5 yıl önce burası ile tanıştım ve aslında benim görev yerim başka bir şehir olduğu için bu sürenin çoğunu da burda geçirmedim. Sorunum Doktor ve hastane tercihi. Akademi Hastanesi Zeki Mesten ve Forum Yaşam Hastanesi Ahmet Işıktan hocalar tarafından da takip edildim. Ama Doğumda hangisini tercih etmem gerektiği konusunda çok kararsızım. Lütfen bilenler objektif olarak iki hastane ve doktor ile alakalı bilgi verebilir mi bana? LÜTFEEEN :))