Durdane19 sizde veya bebekte veya oğlunuzda bir sıkıntı olmadığı sürece doğuma kadar emzirebilirsiniz, doğumdan sonra da ikisini birlikte emzirebilirisiniz.
Tandem emzirme araştırmanızı tavsiye ederim.
en önemli şey beslenmenize çok dikkat etmeniz gerekiyor
ben de hamileyken emzirdim, sütüm azaldıkça kızım kendiliğinden bıraktı