Bende tüp bebek annesiyim başlarda büyük küçük çıkıyor ilerleyen haftalardan bebeğin net kilosunun net hesaplanamaması gibi canım.içini ferah tut sen sık sık bebeğinle konuş dua et bol boool dinlen su iç🥰sakin kal annesi herşey çok güzel olacak.endişelerini korkularını çok iyi anlıyorum merak etme hep kucağına aldığın anı hayal et kendini germe.bi bakıyosun göz açıp kapayıncaya kadar geçmiş zaman evladın kucağında inşallah♥️🙏🏻