Nur0147 bugün ilk defa gittim çünkü gittiğim hastanenin doğum ücreti pahalı geldi bana orda doğum yapmayı düşünüyorum sefa arlıere randevu almıştım ama kovid olduğu için yoktu asistanı muayene etti ama memnun kaldım tahlil vs hepsini yaptı doğum zamanı geldiğinde bilgilerin olsun dosyan oluşmuş olsun dedi bu şekilde