aybarsdefne Biryere başvuruluyor mu ? Yoksa doğduğunda otomatik yatıyor mu biyere ilkinde PTT den çekmiştim de hatırlamıyorum başvuru yapmışmıydım birde belediyelerin hoşgeldin bebek kampanyası varmı hala bilgisi olan bilgilendirebilirmi ?
Cemrenin_annesi80 aybarsdefne dogum yapınca dogum belgesiyle gidip başvuruluo diye duymuşdum ne kadar dogru bilmiorum
Safisss aybarsdefne Her belediyede yok .. Oturduğun ilçenin Belediyesinden öğrenebilirsiniz hoşgeldin paketini
zezeyyy aybarsdefne aile çalışma ve sosyal hizmetler bakanlığına bebeğimin kimliğiyle başvurdum 1 hafta önce PTT’ye yatacakmış 2 ay içinde süt parası için SGK ile görüşün dediler
aybarsdefne Cemrenin_annesi80 evet öyle bişey vardı sanki ya 🙈ama bende hatırlamıyorum gerçekten çok koşturmacayla geçmişti o dönemim
esraMom1 aybarsdefne canım Doğum belgeni alıp başvuruyorsun doğum parası için tabi onunda bir süresi var süt parası direk yatıyor zaten ama hoşgeldin bebek paketi de var onu bir araştır belediyeler de o da çok güzel😇