Sermec27 o haraketler vardı hatta çok daha fazlası kıpır kıpırdı. Dediğim gibi, 4 gün önce çok büyük stres yaşadım, iki gün normalden de fazlaydı haraketler ama şimdi hissedemiyorum. Ben doktoruma ulaşamasam da bi görüneyim acile dediğiniz gibi koca günde en azından on kerecik bile etmedi, bi sıkıntı olmamıştır inşallah 🙏🏻