kızlar bu aralar yine sürekli hale gelmeye basladı bu depremler .evdede tekim 4. katta otyom birazda panıgım . kapıya inmek istyrm deprem anında oda tehlıkem var napacagmı bilmiyorum deprem anında ne yapıyosnz banada bi akıl verin bu korku içim içimi yiyo😔😔