Merhaba arkadaşlar sizin yorumlarınıza çok ihtiyacım var çünkü beynim kazan gibi oldu berbatim artık geçen ay kimyasal düşük yaşadım çok bı kamamam olmadı genelde kahverengi akıntım oldu arada az kanama geldi ama bebek düştü biliyorum beta düşmeye baslamisti zaten eşimle korunduk yani kusura bakmayın dışarıya boşaldı genelde düşükten sonra 4 hafta geçti bı test yapayim dedim karnımın içi acıyordu sancım vardı ve adet olmadim adet günüm Kahve akıntı gelmeye başladı hala devam ediyor test çift çizgi çıktı baya koyu doktora gittim beta HCG 250 çıktı ve 4 cm kistim olduğunu söyledi doktor beyin dediği şey bu geçen aydan kalan bı beta hgc olamazmis çok zor bir ihtimal mis ve yeni bir gebelikmis bu bu tarz olay yaşayan oldu mu yarın yeniden kan vericem yükselmisse hamileyim ve buna hiç ihtimal vermiyorum eğer düşmeye başladıysa içeriyi temizliycez dedi şuan baya kötüyüm napicam i şaşırdım nolur bı yorum yapın bu 5 düşüğüm artık gücüm kalmadı