Sym17 KıZlar yardım edin nolur tüp bebek ile 6 +2 olması gerekirken bebeğim 5+5 mis gelismiyor dedi dr bebeğim için kesem içinde çevresinin bozulduğunu söyledi ptesi 7 haftalık olucak o gün kalp duymalıyız insallah toparlar dedi parmak hs yapıyorum bebeğim 4 gün geriden geliyor böyle olan varmı??😢
Alwayshope Sym17 benimde gebeliğin başından beri 4 gün geri hep ama normal diye biliyorum döllenme ile alakalı bi de iğne ilaç falan bişey verdiler mi size bol su içip dinlenin inşallah bişey olmaz
Lulemom Yani normalde burdaki hemen hemen herkesin en başlarda böyle olmuştur. Benimde 1 hafta geriden geliyordu. 10. Haftada birbirini yakaladı. Şuan eşit gidiyor, ama doktor riskli bişi gördüyse orasını bilemem. Bende 8. Haftamda duydum kalp atışını