Dilarass Dün sabah albi marka kaset testle yaptım 2 saat sonra silik çizgi cıktı 3 damla su koydum çizgi gider mi diye gitmedi bugün tekrar yaptım yine bir bucuk saat sonra silik çizgi çıktı kuruma çizgisi mi oluyor bunlar adetime 2 gün var 🥺
Mom050 Dilarass aynısı vardı bende de 5 dakika sonrasında geçersiz sayılıyor sanırım kuruma çizgisi falan olabilir bütün testler en fazla 10 dakika içinde göstermezse geçersiz oluyor sizin süreler çok uzun :(
Mom050 Dilarass ama bişey diyim bana bu test kaba tabirle dandik geldi biraz önceden aldığıma göre çok güvenemedim başka bi markayla tekrar deneyin isterseniz
Beyzan Dilarass ever canım kuruma çizgisi o adet olacağın gün sabah idrarı ile yap istersen ya da en garanti kan ver
Zeze2454 Dilarass canım benim geçen ay üç testimde de saatler sonra ikinci çizgi çıkmıştı testleri görsen kesin hamilesin derdin ama maalesef adet olmuştum inşallah senin bardır ama 🙏🏻
Dilarass Mom050 evet haklısın insan kuruma cizgisi görse bile yine de umutlanıyor🥲😅 hayırlısı olsun artık
Dilarass Mom050 üç gün önce akşam comfort erken gebelik testi yaptım negatif cıktı sanırım bi sey yok 😥
Dilarass Kara1833 yok malesef iki tane albi almış eşim bugün sonunu kullandım adetimi bekleyeceğim artık
Mom050 Kara1833 benim 8 gün oldu regl geçeli hamileyim daha çok yeni, reglden 2 gün öncesinden silik çizgi görmüştüm başka bir testle. elimde bitane albi vardı kullanayım dedim hala 2.çizgiyi silik gösteriyor tam koyu değil ben de o yüzden güvenemedim
Kara1833 Mom050 albi vardı bende yaptım çıkmadı belkide erkendi ama sonra surelab yaptım 2 tane orta derecede koyuydu gözle görülüyordu hatta bugün ögrendim şükürler olsun 🤲🤗
Cicikus1 Ben albi ile öğrenmiştim ilk. Sonra şüphelenip tekrar yaptım ve ikinci çizgi gece bile çıkmadı. Yoktu yani. Aradan zaman geçmesine rağmen tek çizgiydi. Isterseniz başka bir test ile deneyin. Olma ihtimali vardır çünkü.
Dilarass Cicikus1 adet günümde başka bi marka testle tekrarlayacağım evet 🤔 siz bata kaç gün kala yapmıştınız
Cicikus1 Dilarass Ben adetim geçtikten 3 4 gün sonra yapmıştım ve pozitif çıktı. O düşükle sonuçlandı. Sonra tekrar şüphelenip test yaptım ve geceye kadar kaldi ama tek çizgiydi.