Bende 1 hafta önce bebeğimin eşiğinin aşağda olduğnu öğrendim 14. Haftamda
Doktorum bana kanama yapabilir telaş etme, bebeğe zararı olmaz dedi.. Ki umarım öyledir..
Onun dışında sezeryan olmasına hiç umrumda değil :)
Yeterki bebeğimi sağlıkla alayım
Erken doğum riski var diyorlar bu tip durumlarda.. Bunu yaşamayalımda