Merhaba kızlar 3 ay önce dış gebelik geçirdim ve tekrar kontrol amaçlı geldim rahim ağzı kalınlaşması var dendi ve 1 hafta var daha adet olmama ve 8 cm bi açıklık gözüktü kist olabilir dediler herhangi ağrı bi düzensizlik hiçbişey yok dış gebelik sonrası oluşmuş olabilir dendi başkası kalp şeklinde rahim dendi hangisine inanıcagımı şaşırdım ama bi açıklık olduğu kesin kistle alakalı böyle bişey yaşayan var mı yada kist hamileliğe engel mi?