Nurr24 aynı haftadayız benim de öyle, yani hareketlerini hissediyorum tabi ki ama sert tekmeleri yok böyle kımıldanmaları var. Günde 10 hareket saysan yeterli demişti doktorum bana endişe etmedim. Stresini düzenleyici aktivitelerde bulunmakta fayda var. Evet maalesef zor bi dönemdeyiz hem de gebelik hormonları vs bazen çekilmez olabiliyor ama kendimizi sakinleştirmenin stresi çözmenin bi yolunu bulmak gerekiyor. Ben şöyle hafifliyorum;
🌸 yoga ve nefes egzersizi yaparak
🌸 namaz kılarak ve dua ederek
🌸 evde olsam dahi saç makyaj yaparak
🌸 inşallah doğunca bebeğime dinleteceğim şarkıları dinlemeye başladım kitap okurken ona da dinletmiş oluyorum
bunlar beni rahatlatan şeyler belki sizi başka başka şeyler rahatlatabilir. Az zamanımız kaldı bizim de hamileliğin tadını çıkartalım 🚀