Arkadaşlar ilk hamileligim oldugu için tecrubesizim 37+6 dayım. Bugün çatı muayenesi oldum ve doktorum normal doğum yapmamın imkansiz olduğunu söyledi ve 2 gün sonrasına sezeryan tarihi verdi başka doktora gozukmeliyim yoksa direk sezeryan mı olmalıyım tavsiyeleriniz nelerdir?