Merhaba arkadaşlar 19+4 olduk özel hastanedeki doktorum 12. Haftada erkeğe benzetti 15 te kıza 18 de ikisinede benzetiyorum ama açmıyor bacağını dedi bugün devlet hastanesine gittim gene bacağını açmadı doktor erkeğe benzettim dedi böyle bi durum yaşayan oldu mu aslında önemli değil hiç cinsiyet sağlıklı olsunda ama böyle olunca iyice merak ettim