EmrahAyeKaplan
Gebeliğimin 10 haftasına girdim kesemin altında kanma alanı var düşük tehlikem var ilk üç ay önemli diyor doktorum yani böyle olup bu dönem geçince hamileliğin ilerleyen dönemleride hep böyle risklimi ya da normale dönüyor mu sevgili annişler hamişler ☺️