Mom-2 Annelikkk Allah yardımcın olsun canım Rabbim şifa versin ağır kaldırma çok iş yapma bol bol dinlen mecburi sezeryan zaten doktorun bilgi vermiştir
Eymenimmmm Annelikkk bnm kuzenimin esinde boyle bi durum olmustu 4. Sezryaninda cok riskliydi sezryan sayısı arttikca bu ihtimalin olmasi artiyomus kacinci sezryaniniz
Annelikkk Mom-2 onceki bebeklerimde sezeryan zaten ama bebegin gelisimini engeller mi die korkuyorum bide erken dogum olacak sanirim
Mom-2 Annelikkk canım ben daha hiç duymadım gelişim geriliği yaptığını erken olmasıda işte takibe bağlı inşallah birşey olmaz ve zamanında kucağına alırsın 🤲🏻
Annelikkk Eymenimmmm amin amin insallah tüm hamileler saglikla kucagna alirlar. Bu arafa guzel dualarin icin cok tesekkur ederim😍😍
Annelikkk Gul_meftun 27.haftamda anlasildi ama sonradan oldu bole bsey yokdu surekli takip ediliyoruz simdi
Annelikkk Gul_meftun benim 2. Sezeryanim zor geçmişti 3. Cok kolay olmustu 4. Biraz agrili gecmisti ama cok zor degildi bakalim bu nasil gececek rabbim kolaylik wersin insallah