Bebeğime kavuşmama son 5 gün ikinci çocuğum ve ilkinden daha heyecanlıyım desem yeridir içim içime sığmıyor. Sizde son düzlüğe geldiniz miii☺️ Bir yandan da ağrılar kasılmalar ile uğraşıyorum gündüz çok bi sorun yok ama akşam olunca fena,ağrılarımdan hareket edemiyorum sabır sabır az kaldı diyorum dua ediyorum zaman hemen geçsin,herkese sevgiler hayırlısı ile çocuğumuzu kucağımıza alalım 🌸