NefesDeniz hiç cevap bile vermeye gerek yok gereksiz yorumlara. Doğmamış sebilere damgalı diyende kendi kalbinin kötülüğü. Bizim bebeklerimiz bizim için en güzel hediye anılar biriktirmek için herşeyi yapmaya çalışıyoruz. Yıllar sonra genç bireyler olduklarında o kıyafetleri görünce bu benim ilk kıyafetimmiş diyecek 🥰 biz böyle düşünürken bazıları da damgalı olarak duygusuzca düşünsün