Ates21 Merhaba yarın kontrolüm var hem bebeğimi görecem hemde inşallah cinsiyetini ögrenecez bu zamana kadar tahmin etmedi doktorumuz🙏 nasıl gidiyor anneler nasıl geciyor hamilelik🌼
Asyaayaz1 Bizde 15+1 iz 14 de gittiğimde öğrendim cnm sabah mutlaka çikolata ye ve WC ye çık bebiş o zaman hareketli oluyormuş ❤️
Suzanfuruncu Bizde yarın 16 hafta olucağız kontrolümüz var bize doktorumuz tahminde bulunmuştu ikili taramada fakat yinede yüzde yüz olmadan sevinemiyor insan 🤗 Hayırlısıyla gelsin bebişler inşallah 🤲👶
Ates21 Suzanfuruncu insllah hayırlısıyla 🙏 bizim doktor hiç bı tahminde bulunmadı çok da merak ediyorum inşallah yarın söyler 🙂
arzuublm 16+1 benim de :) bana 2li tarama da kız dendi 14 de kendi dr göremedi 18.haftamı bekliyorum :)
Ates21 arzuublm bende en son 12 de gittim tahmin etmedi burda tahmin edenler oldu ama pek üzerinde durmadim🤷 yarın söyler inşallah insan çok merak ediyor 🙂
lalmom arzuublm amin inşallah seninkide öyle bebek sol tarafta bizede 12+2 de kız demişti değişmedi☺️
Ates21 arzuublm Gülşen Mustafa tahminde bulundu 12 haftalık attım erkek dedi daha sonra aradan zaman geçti tekrar aynı resmi attım kız dedi bu defa 🤷 genellikle yorumlarda erkek diye tahmin ettiler insllah nasip bakalım 🤷
Sevil7878 Ates21 🤣🤣 dün banada erkek dedi ama doktor kız dedi maalesef doktordan başkasına güvenemiyorum 🙈
Ates21 arzuublm tahminlerinde cikanda var cikmayanda canm çok denk geldim tutanda var tutmayanda en iyi doktor söyler rabbim gönlümüzdekini versin inşallah 🙂🙏