Canım bende dün kontrolüm vardı 33 haftalık hamileyim nst 1 dakika bir sancı çıktı iğne ve serum yaptılar artı ilaç verdi doktorum tekrar ikinci nst çekildim onda da çıktı yatış yaptıracaktı ama ben kendimi iyi hissettiğimi söyledim çünkü benimki sancı olarak değil de bana sırtımdan agrı olarak vurdu bu sabah tekrar gittim çok şükür sancım çıkmadı sana söylemek istediğim ihmal etme git doktoruna mutlaka