aaysecoo canm bende bu yazdığın hiç bir belirti olmamıştı. Tabi kişiden kişiye değişir. Tek bir belirtim vardı o da bacağa doğru inen bir kasılma ağrısı, bacak çekmesi gibi bir seydi. Cogu hamile de olurmuş bu
Birde reglde sancın baslar devam eder kanaman gelir. Hamilelikte reglin 1.gününde sancı gelir gider.