Kızlar 26+3 olduk bebişimle çok küçük bi ilçede görev yapıyoruz kargomu almaya meydana gittim ve şiddetli bir agrı sag kasıgıma girdi adım atamadım eşim işten gelip eve getirdi sonra uzanınca hemen gecti bu gün ise markete gittim ve bu kezde cok fena şekilde bel agrısı yaşadım doktoruma yazdım cevap bekliyorum ama ögle arasına anca dönüyo bi iki gündürde bebegimin hareketlerinde cidden azalma var o kadar endişeleniyorum ki haftaya merkeze gidebilicez ne yapmalıyım bilmiyorum 😔😞😔