Miniginannesiiiii Kızlar 15+1 olduk sol kasığıma böyle sanki bişey batıyor gibi oluyor 🤭 yani kasık ağrısı karın ağrısı dışında farklı bi ağrı böyle sürekli olmuyor arada bi bişey batırılıyormuş gibi acaba Bebek hareketi mi anlamadım 🥱
BabyYoda Miniginannesiiiii 16.haftadan itibaren ufak ufak hissedilir hareketler karın yapın da müsaitse bebiş de birazcık önden gidiyorsa mümkün ☺️
KayBus BabyYoda bebek hareketini batma gibi hissetmezsin kuzum. Böyle içinde kımıl kımıl bişey olur ama tam anlayamazsın. Ben 19. Haftamda ilk hareketini hissedip noluyor dedim. Vurdu 1 tane o an anladım öncekileri çyle bebek hareketi falan değilmiş 😊
BabyYoda KayBus Ben ilk bebeğimde batma şeklinde hissettim doktoruma sordum her bebeğin hareket edişi vuruşu kayışı farklı dedi. O yüzden yazdım bende ☺️
Miniginannesiiiii Leylim bu haftalarda normal mi ilk gebeliğim ve sanırsam iç karnımda dar çünkü göbeğim artık belli ediyor
Miniginannesiiiii Leylim 🙈🙈 [url=https://hizliresim.com/KPcBjS][img]https://i.hizliresim.com/KPcBjS.jpg[/img][/url]