Merhaba sevgili anneler ve anne adayları bugün doktora gittik 28. Haftadayız muayene sırasında rahim ağzının kısaldığını söyledi doktorumuz çok ciddi bi kısalık olmasa da ilerde erken doğum gibi bi sıkıntı olur mu başına gelen var mı acaba yardımcı olur musunuz ?