Rabia_solmaz MERHABA hanımlar oğlum olucak Allah nasip ederse fikir olsun diye bana isim önermisiniz😍😊
Sln01 Rabia_solmaz benimde oğlum olcak ismini kuzey koyduk ama çağan çağıl göktuğ bunlarda çok hosuma gidiyor 🥰
Rabia_solmaz Sln01 Sln01 Göktuğ çok hoşuma gidiyor fakat arkadaşım koydu 🙂 sizinkide adıyla büyüsün inşallah😊