Glakky1 Yarın sezeryan doğumum var ve ben aşırı heyecanlı aşırı derecede de korku içerisindeyim korkumu asla yenemiyorum. Korkutan tek şey ameliyat esnası😕 sezeryan geçirmiş olanlar Bi anlatın belki iyi gelir 🤦♀️❤️
minik_kalbim Glakky1 vallahi canim doguma 0 korku ile gideni görmedim ben hepimizde heycan korku stres kaygı var bende bugün gün almaya gidiyorum benim de cok az zamanım var ya bir hafta ya 2 hafta her türlü şey geliyo aklima.Kolay dogumlar diliyorum size umarim güzel postlarini okuruz burda😍
Burcinisp88 Glakky1 elbette korkmak doğal bir şey. Ancak bebeğinize kavuşacağınızı da düşünürseniz bu sizde rahatlatıcı bir etki yapacaktır. Hatta yanınıza varsa ultrason fotosunu alın. Ondan güç alırsınız ❤️
Hazar_hazal Glakky1 korkacak birşey yok ben o sırada dr gülüp konuşuyordum acı yok sizi yok bebeğimi gördüm öptüm sonra biraz ağrı oluyor oda gün den güne geçiyor benim dayanamacak bi ağrım olmadi
Qawsedrftg İlki normalden sezaryene döndüğü için epidural takıldığı gibi uyuyakaldım hiçbir şey hissetmedim😅 1-2 hafta sonra ikincisini olacağım ben de biraz tedirginim ama ne olabilir ki en fazla ilk iğneyi hissederiz🤷🏻♀️
Qawsedrftg Glakky1 ben de yarım uyuşuktum ama hiiç hatırlamıyorum 😅 İkincisi de aynı şekilde olur inşş 😂😂