angels_-mom Merhaba anneler 😁 biz şuanda 28. Haftamız ve beşiği şimdiden alıp hazır etmek istiyorum ama henüz erken mi sizler ne zaman aldınız bana fikir verebilir misiniz
Elifbc angels_-mom bence erken değil, ben 34. haftada aldım hem mobilya kokusu hemen çıkmıyor oda şu an mobilya kokuyor hemde ağırlaştıkça yerleştirmek çok zor oluyor. Keşke daha erken alsaymışım dedim.
Taze-Anne28 angels_-mom ohoo geç bile kalmışsınız 😁 ben 27.haftamdayım her şeyini aldım 😊 bence sizde indirim dönemlerindeyken ne var ne yok alın. Ebebek dışında babymall ü de takip edebilirsiniz onda da yüzde 30 var şuan
sntn angels_-mom ben büyük eşyaları erken aldım daha iyi oluyor bebek arabası beşik şifonyer önceden aldım hepsini sonra bebeğin kıyafet vs eksikleri hepsi bir araya gelince zor oluyor bence erken değil iyiki de öyle yapmışım
Tsnckkk angels_-mom ben de o haftalarda aldım ayrı oda yaptık ilerde yaparız yapamayız belli olmaz diye. Büyüyen beşik aldm bende baya bir süre kullanır zaten
angels_-mom Tsnckkk sntn angels_-mom Taze-Anne28 Elifbc Bende aldım arkadaslar beşiği mi daha doğrusu siparişini verdim hayırlı olur inş güle güle günlerde kullanalım bebeişlerimişle birlikte