Benim doğumumda Mayısta, İstanbul’da yaşıyoruz. 1 takım 10lu, 5 takım 5li yenidoğan hastane çıkışı aldım. Hastane çıkışları uzun kollu hep. 0-3 ve 3-6 aylıkları ise uzun kollu, kısa kollu karışık aldım. Yazları gündüzleri her ne kadar sıcak olsa da akşam ve geceleri yine serin oluyor. Akşam ve gece uzun kollu giydiririm diye düşündüm. Zaten bebekleri havalar sıcak olsa da çok cıbıl cıbıl gezdirmemek gerekiyormuş, bana öyle dediler 😊