Kızlar 12+3 deyim gecen hafta pazar gününe kadar ne bulantım vardı ne baş ağrım ne kusmam şuan o kadar kötüyümki başımı yerden kaldıramıyorum migrenimde oldugu için çok zorlanıyorum.Ek olarak şunu farkettim doktorum mide bulantısı ve baş agrısı için ilaç verdi hangisini içsem o an 10 dk sonra kusmaya baslıyorum ilaç etki etmiyor haliyle bu durumu yaşayan varmı ilaç içer içmez kusan bu süreçte ?