dugmeninannesiii Akdgnayca tahlil falan yapıldımı canım kaça aldın iğneyi benimde 27sinde yapılacak hayırlısıyla
Ikrnur Bende yarın yaptırıcam agrı fılan olmuyo ilk kızımda da oldum tabi ben korktuğum için psikolojisine girdim bile😂