Hafizerabia43 Bugun hastaneye geldim insallah bebegimi gorur kalp atislarini duyarim cok korkuyorumm duyamazsam goremezsem diye 5 haftalikken doktkr kese seklinde bozukluk var demisti icim cok kotu :(
18092019ib Hafizerabia43 inşallah bebişini görür kalp atışlarını da görürsün Rabbim isteyeb herkese nasip etsin inşallah🎀
Di62 Hafizerabia43 rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin insallah kötü bir durum olmaz canım benim