arzuublm benim ilk gebeligim dün gıdıklanma gibi karnım da bisey hissettim ama tecrübesiz oldugum için ona yormak istemedim ablama sordugum da evet bebegi hissettin diyor bu hafta da mümkün mü ?
Seftali1 arzuublm valla ben 15im bende hissettim sanki gece bi kıpırdanma oldu içten kayarmış gibi hissetmek çok zor ama tekmeden falan bahsetmiyorum tabiki
BirMuallime arzuublm ben hissettim canım şu an 22 bitiyor çok net hissediyorum artık bazen hiç yerinde durmuyor
arzuublm Kaderimm gaz gibi degildi işte onlar oluyor onları biliyorum sol tarafım da benim bebegim hep sol altta hissettim gezinti gibi gıdıklanma
Mom103 Kaderimm hayir hissedile biliyor esasen ince bayanlarda kilosuz ben hissetmeye tam 16 da basladim
Annisno Kaderimm benim ilk gebeliğim ve 17. Haftadan beri hissediyorum. Aksine en geç o zamanlar hissedilir diye okumuştum ☺️
September_ arzuublm valla bu uygulamada okuduğum kadarıyla 16da da hissedilebilir diyordu. Genelde ikinci hamileliği olanlar 16 da hissedebilirmiş ama belli olmaz belki sizin ki de bebek hareketidir 😍
Mnns1 arzuublm canım ben ilk bebeğimi 15 haftada hissettim şuanda 2. Gebeliğim 16. Haftadayım ama hala hissetmedim eğer karin da yag tabakası az ise daha kolay hissediliyor
arzuublm Mnns1 yok kilolu degilim boyuma göre iyiyim bilmiyorum iste belki degildir ama farklı birseydi bu
Papatya13371 Ben 15. Hafta anca cinsiyeti öğrenebilmiştim. 19. 20. Haftalarda hareketleri net hissettim. Bu uygulama da 14. Hafta bile hisseden var belki sizde hissetmiş olabilirsiniz 🤷♀️
MihricanA arzuublm Olabilir canim artik bebisin küçük değil seyirme tarzi hissedebilirsin ilk ya da 2. Olmasi önemli değil
BirMuallime arzuublm ben de ilk başta gaz falan mı diye düşündüm 😆 hemşire hissedince gel aşı olacaksın demişti emin olmak için 2 hafta bekledim 🤭şimdi teknelerini hissediyorum sol tarafıma vuruyor genelde
arzuublm MihricanA evet zaten sürekli bisey oldu korkusu ile yasıyorum artık büyüsün de takip edeyim hareketlerini
Ebruuugunes arzuublm ben daha erken hissetim canm aynen gıdıklanma tarzında oluyor malesef bilmyenler bazen bağırsaktir gazdır eğer erkekse daha erken hissedebiliyorsun 😊
arzuublm prensimgeliyor valla hayatım bi kaç kere oldu umursamadım dün gayet gıdıklanma oldu kayar gibi böyle tekme flan degil pıt pıt şeklinde
EsilaErtugrul arzuublm benim ikinci gebeliğim canım 16. Haftadayım arada bir hissediyorum ama ilk gebeliğimde 20. Haftalarda hissetmiştim. Genelde büyüklerimiz erkek erken hissedilir diyolar cinsiyeti ne😍
arzuublm EsilaErtugrul cinsiyetimiz net belli degil 12li tarama da kız diye tahmin etti rayoloji dr. kendi dr 14 haftam da göremedi bakalım bekliyorum 18.haftamı :) resim atsam anlar mısınız ?
EsilaErtugrul arzuublm ben hiç anlamıyorum canım ya🙂 banada 12. Haftada kıza benziyor dediler bakalım haftaya 17 haftalık oluyoruz öğrenicez inşallah