urazaslan Kızlar sabah suyum geldi şuan normal dogum deniyecegiz eger bebekte sıkıntı olursa sezeryana alacaklarmış dua edin ne olur bebegim 2500 kg
Kubraklnc urazaslan inşallah sağlıkla gelir belki biraz zor bir süreç olabilir sizin için Allah yardımcınız olsun sanada bebeğine de sağlık versin inşallah
Kaderimm urazaslan sağlıkla gelsin cnm 🤲 ciğer gelişimi felan iyiyse kiloyu takma kafana benim kızımda 2500 doğmuştu kuveze bile koymamislardi
Ozzzzz_ urazaslan Allah yardımcın olsun canım inşallah tek nefeste doğurursun sağlıklı bi şekilde 🙏🏻☘️
LavinyaAgs urazaslan Geçmiş olsun canım benimde aynı haftada suyum ve kanamam gelmişti 6 gün bekledik o halde 2640 doğdu allaha binlerce kez şükürler olsun hiç sorun yaşamadık sende sağlıkla al inşallah kucağına