Kuzucumm Gizem--43 24+4 olduk bizde heyecanli gidiyor tekmeler yumruklar 🤗 hazırlıklar yapiyorum eksikleri tamamliyorum. Bel ağrısı dışında bi sıkıntımız cok şükür 🙏 sizin nasil gidiyor
Senaaa1 Gizem--43 25+2 den merhabaaa 🌸 benim de bel ağrılarım oluyo ama içerde minik kuzum hareket ettikçe dünyada benden mutlusu olmuyo😍 ağırlaştıkça daha da ağırlaşıyoruz ama bunun gayet farkındayım🤭🥲
Gizem--43 Kuzucumm benimde bel ağrılarım oluyor arada onun dışında çok şükür bi sıkıntı yok canım sağlıkla doğsunlar inşallah zaman geçmiyor bazen sanki bnde hazırlık yapacam daha yapmadim
Kuzucumm Gizem--43 amin canim saglikla kucagimiza alalim inşaallah bana da zaman gecmiyor hatta saatler bile geçmiyor 😊 bide uyuyamiyorum artik erken kalkinca da zaman geçmiyor maalesef