11+6 günlük hamileyim 6 gün önce kanamam oldu Baya acile geldim
iğne yaptılar progestan verdiler , dün tekrar cok fazla kanamam oldu Ve kan pıhtıları hep parçalar düştü, kanamam cok yoğundu iğne bir daha yaptılar progestan devam ediyorum zaten yatış verdiler hastanede yatıyorum su an , kesenin yanında kanama alanım var bebeğimin kalp atışı ve hareketleri var biraz azaldı kanamam diyebilirim 😕 böyle yaşayan var mı , ve gören okuyan Allah rızası için bir ayetel
kürsi okur mu cok ihtiyacım var 😔🤲🏻