KbraOuz tabikide hemen doktora gitmelisin pembe dedin bide benim basima soyle bisey gelmisti 5.haftamdan 13.haftama dek hep az az kahverengi lekelenme yasadim hemen doktora gitmistim 5.haftada ilac verdi igne verdi ve bol bol dinlen dedi ilk rahimde de kanama alani vardi 2 ay annemde kaldik 13.haftada sona erdi cok sukur suan 19 haftalik olduk herkesinki ayni olucak diye bisey yok ama gebelikte her akinti onemli bugun hemen doktora gitmelisin gecmis olsun ben dinlendigim donemde bi wc bi yemek icin kalktim hic kendimi yormadim asla