Mirkelam Arkadaşa öyle dedi doktor kese dışında kan var diye,zaten başka sebeplerden aldır filan diyen doktorlar da olmuştu. Şuan 25. Haftasında ne kanaması oldu ne bir sıkıntısı. Kafanıza takmayın değeriniz güzel bol bol uzanın dinlenin o kan da yok olur gider inşallah 🤲🏻💕🥰