MeralimekEkinci Canım ben kan testim sağlık ocağında yaptırmıştım Gecikmenin ikinci gününde beta 1016 çıktı buna rağmen doktorum ilk önce 9 10 haftada git doktora dedi sonradan ne olduysa iki hafta sonrada gidebilirsin dedi . Beni dinlersen çok erken gitme dedi kese görünmez kalp atışı duyulmazsa ki normal ilk başlarda moralin falan bozulmasın o yüzden en erken 7 8 haftalıkken git dedi.Bencede mantıklı heleki erken gidipte moral bozmaya gerek yok 10.haftada duyan eden var.Geç döllenme olabilir seninkisi de .