guller Adetim 1 gün geçmişti ve evde test yaptım silik cıktı sonra doktor gitti doktor daha cok yeni dedi hafta içi tekrar kan vercem Allah nesip ederse betam 56 cıktı kaç haftalık oluyo
Aysegulmanastir guller hayırlı olsun🙏🏻🥰 Kaç haftalık olduğun son adet başlangıç tarihinden hesaplanıyor ama sen bir sonraki doktor kontrolünü bekle bence. Bazen geç döllenme de olabiliyor.
Ayazsmommy guller ben 42yken 2.5 yada 3 haftalıktı tam hatırlamıyorum ama o civarlardasındır heralde 😄
Aysegulmanastir guller o zaman geç döllenme vs yoksa doktorun da aynısını söyleyecektir. Beta hcg değerine göre hafta hesaplamaz doktorlar, ona takılma. İnşallah sağ salim kucağına almak nasip olur 🙏🏻🌸
Uysal1628 guller sümüksü açık kahveyse olabilir. Benim dün oldu 6 haftalıktık. Acile gittim doğumhaneye aldılar. Alttan baktılar bir problem yoktu şükür🤲🏻 Ama içinizi rahatlatmak amacıyla gidin. Herkesde yerleşme kanaması diye geçmez
Nursel725 guller yerleşme kanaması herkeste olmuyo canım . Lekelenme şeklinde geliyo bazen çok açık pembe yada kahverengi olabiliyo .
guller Uysal1628 bende dün gittim her şey normal dedi doktor pazartesi tekrar gitcem kan vermeye Allah nesip ederse bu gun hafif kanmam oldu