Günaydın Hanımlar 🙋
Genellikle sola yatmaya özen gösteriyorum. Ama bazen kendimi dalmış bulduktan sonra sağ tarafta kalkıyorum 😔 Bazen sırt ağrım çok oluyor düz yatayım diyorum ama internetten okuduklarım ve kulaktan duymalarla yatılmaması gerektiğini duydum. Uykularım şimdiden haram oldu bebeğime feda olsun ama iyice halsizleşiyorum🤦Siz nasıl yatıyorsunuz😔 sizin çareleriniz nasıl ?