ilaydarabiaoz Kara1833 benimde böyle bende öyleyim çük şükür allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kuzum https://imgyukle.com/i/LSpijv https://imgyukle.com/i/LSpsWx
Kara1833 ilaydarabiaoz hayırlı olsun dogumlar aynı zaman denk gelir inşallah 😁😁 az önce gördüm yazdım postuna çok mutlu oldum senin adına 🤲🤲🤲🙊🙊😍
Kara1833 Bfduam ben sezeryan oldum 1 evladımı kaybettim sonra 3 ay geçti 2 ay denedik 2 ayın sonunda ovulasyon testiyle kaldım tabiki önce rabbim sayesinde
Bfduam Kara1833 Allah sabırlar versin. Şefaatçi olacak inş ahirette meleğiniz. Ben ovulasyon yapmıyorum, genel bilgi olan 14. günde mi oldu yumurtlama?
Kara1833 Bfduam saolun teşekkürler o pek tutmuyor ovulasyon daha iyi ve doğruluk payı yüksek oyüzden ben ovulasyon yaptım