Kafeini bebeğin vücudu atamıyormus ve aldığımız kafeinler vücüdünda birikiyormuş ölü doğuma bile sebep olabiliyormuş bunu düşün sen karar ver canım ben de günde en az 10 bardak cay 2-3 kahve içiyordum 15 haftalığım nasıl canım cekiyor ama kim bebeğini öldürmek ister ki 😔 günde 2 en fazla 3 bardak çok acık cay içiyorum şimdi