Busbus58 nst girdim bebekle ilgili değil dedi tahlil verdim orda çıktı sabaha kadar agru çektim birazdan doktoruma gidicem bide alttan da baktı bebekle ilgili değil dedi ama hayatımda böyle bir agrı şiddeti duymadım ilaç verince bazen geçmeyenler oluyormuş gideyim bakayım ne diyecek doktor hanım