Herkese günaydın. 21+5 haftalık hamileyim. Geçen hafta kontrolde progestana başlamami soylemisti doktorum enfeksiyondan dolayı. Progestan kullaninca normalde fazlası akar pütürlü ilaç olur biliyorum. Fakat az önce uyanınca çamaşırımı bayağı ıslak gördüm. Şeffaf su gibi ıslaklık. Doktoruma yazdım. Duruma göre kontrole gidecegim. Ondan haber gelene kadar burda sormak istedim. Teşekkürler 🌸