Defnem20 Kızlar en son adet tarihim 23 aralıktı düzensiz adet görüyorum 3 şubatta kahverengi lekelenmem oldu [/url] Test bu şekil yani var mı yok mu gölge cizgi oluştu anında gec döllenme olabilir mi
midekoruyucu Defnem20 benim de ilk testim silik çıkmıştı, 2.gün erken gebelik aldım 2.çizgi hiç çıkmadı 3.gün normal bi test daha aldım 2.çizgi biraz daha belirgindi. Adetleriniz düzensiz ise kan verin İnşallah hamilesinizdir 😍
blueberyy00 Defnem20 yani baya bi geç döllenme olabilir adete yakın yumurtlamış olabilirsiniz yarın öbürgün ya yeniden yapın test koyulaşacak mı ya kan verin direk inşallah vardır canım
Defnem20 blueberyy00 ya inşallah sen beni tanırsın hatırlıyor musun ovulasyon testi için özel tartışöa acmıştım defnederen di ismim
Defnem20 midekoruyucu ya ilk dakikada böyle cıkması normal demi cünkü negatif olduğunda böyle cıkmazdı
blueberyy00 Defnem20 ay sen o musun. Kuzumm inşallah hamilesindir yaaa bulamadım seni tekrar görüşme silindi gitti kan ver bence direk
Bseda Defnem20 hadi insallah korkma eğer vaktin yoksa bu şekilde erken gebelik testi al bir hafta öncesine kadar gösterten bide onunla dene. Cünkü ilk dakka cıktı diyorsun benimde öyleydi
midekoruyucu Defnem20 evet evet eğer kanınızda ki hcg hormonu yükseldiyse hemen çıkabiliyor. İnşallah gebelik vardır çok mutlu olurum 😍
Defnem20 blueberyy00 silmiştim uygulamayı işe girdim oluruna bıraktım leke gelince yapayoö dedim böyle cıktı
blueberyy00 Defnem20 ay inşallah güzelim inşallah vardır bebişin seninledir bu arada görüşemedik o arada iyi yapmışsın kafa dağıtmakla benimde müjdem var 🙊🙊☺️☺️
Defnem20 midekoruyucu ay inşallah süpriz olur benim için ya dua edin pek umudum yok işe girmeden kan vermiştim ama adetim gecmemişti bile negatifti
Bseda Defnem20 hadi insallah bende ilk bu şekilde gördüm zaten yapmadan önce öyle bi his geldi içime yapıcam ve pozitif cıkcak diye😁 hislerim kuvvetlidir🤪 yanılmadım öyle oldu. Sen hemen erken olanını alıp dene eğer doğruysa ki öyle gib çok yenidir🥰
midekoruyucu Defnem20 bebek isteyen bütüüüünnn anne adaylarımız dualarımda canım 🤲🏼❤️ İnşallah Rabbim gönlüne göre verir 🤲🏼