bebeğim 7+1 doktor kalp atışını duyamadı başka doktora gittim o da bebeğinin 6+1 olduğunu geç döllenme olmuş olabilir dedi gene 1 hafta bekliycem . bu sefer de içime şüphe düştü acaba geç döllenme değil de bebeğim geriledi mi geliş miyor mu diğer doktor anlamaz mıydı 6+1 oldugunu öyle bir şey olabilir mi