ErdemSeda aynısı bende de var ben böyle uyudugunda nstyi kabul etmediklerini bilmiyordum geçen hafta ilk kez nst ye bağlandım doktor ilkini beğenmedi meğersem uyudugu içinmiş 2. Ye girdim benim minnoş oturup sıra beklerken kıpır kıpır uyanık nstye gidince bi durgun bi uykulu 😂 yarın tekrar nstye gircem bu sefer girmeden çikolata yicem inşallah işe yarar